på måndag tar de slut..

I över 3 månader har vi kämpat i motvind och på måndag tar vår resa slut. När jag köpte dig för snart 4 år sedan var min enda plan att du skulle få de så bra som möjligt. Jag köpte de med hjärtat och älskar dig med hela min själ. Jag trodde vi var oslagbara men ack så fel jag hade. Ödet ville något annat och nu står jag här med 3 dagar kvar att umgås med min bästa vän. 3 dagar av något jag trodde skulle vara så himla mycke längre. 
Jag vet att jag gör rätt som låter dig somna in för du har ont och mår inte bra. Men hur rätt de än är så gör de inte mindre ont för de. Jag kommer minnas de fina stunderna vi fått tillsammans, allt kul vi gjort och hur mycket du lärt mig. Hjärtat slits i tusen bitar och jag kommer aldrig glömma dig. Önskar så innerligt att jag kunde göra mer för dig..

Kommentarer:

1 Emmy:

❤️❤️❤️❤️

Svar: 💖💖💖💖💖
jessie

Kommentera här: