.....

Hjärtat värker och jag avskyr livet just nu. Försöker ich spendera så mycke tid i stallet som jag bara orkar men när man bara gråter och bryter ihop är det svårt. 
Idag ska ja och lina iväg och titta på en häst..Helt sjukt när man tänker efter och jag har enormt dåligt samvete över de. Eiro skulle ju tagits bort igår och då hade ja planerat in detta som ett sätt att överleva dagen men istället sitter jag här med  ångest och dåligt samvete. 
Om en timme när klockan slår 05.30 ska ja va i stallet. Då ska jag mysa i mörkret till kl 7 med min lilla skithäst och sen när vi är tillbaka ska jag mysa ännu mer. Imorgon är sista dagen någonsin med honom och det känns så overkligt. Imorgon kommer vara sista gången jag får klappa på honom, pussa honom, borsta honom, prata med honom och se honom .
De gör så jävla ont..met ni vad..när jag släpper honom i hagen eller tittar in i hans ögon och ser att han inte längre är den häst han en gång var då vet ja att beslutet är rätt, då gör de ondare att se honom må dåligt än de gör att veta att han kommer vara borta snart...

Kommentarer:

1 Emmy:

❤️❤️❤️❤️ Tänker på dig & stöttar dig i ditt beslut. Det finns ingen som älskar sin häst så mycket som du älskar Eiro. Miljoner kramar ❤️

Svar: 💖💖💖💖💖
jessie

Kommentera här: